luni, 21 decembrie 2009

Ăl mic de muşcă rău

Se pare că totboc are de gând să ne muşte rău. De înhăţat, ne-a înhăţat, acuma ne-a anunţat solemn că o să strângă din dinţi.

Cine ne-a pricopsit cu Boc totpremier, am înţeles abia acuma, când m-am învrednicit să citesc un articol comis acum câteva zile de unul din izvoarele de înţelepciune ce bântuie oranjeria cu vite sălbatice. Bineînţeles că băsescul n-are nicio vină, ci diabolicul ăla de Antonescu i-a vârât sula în coaste (asta-i soarta crudă a preşedinţilor noştri: toţi au parte de câte un sadic posesor de sulă!) şi l-a obligat. Că doar e limpede că dacă Antonescu ar fi acceptat ca PNL să intre în guvern cu PD-L, sigur Băsescu nu l-ar fi desemnat pe Boc... Limpede este pentru Rogozanu, că pe mine nu mă duce mintea aşa departe.

Da’ pe cine ar fi desemnat oare? Că doar a zis clar că penelist nu e bun, independent nici atât, iar PD-L are cei mai mulţi parlamentari şi e normal să ne dea un premier din preaplinul lui. Adică tot un pedelist, dar nu Boc? Păi care? Că doar nu-i altul mai ascultător şi mai săritor ca el în tot PD-L-ul.

Deci care o fi fost influenţa lui Antonescu în decizia lui Băsescu? Inteligentul pomenit mai sus nu explică în articol, pesemne fiindcă cei dinafara oranjeriei tot n-ar fi capabili să priceapă. Iar cei din interior n-au nevoie... Ei au credinţă, la ce bun înţelegerea?

La urma urmei, e suficient că pricepe el, eu am încercat degeaba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu